We all stare at the same sky

// Tumblr // 
Varför denna dagen varit dålig
- Det är två veckor sedan olyckan hände
- Åkte på samma väg som olyckan hände på. Åkte aldrig förbi själva platsen men tanken på att vara i närheten fyllde hela min kropp med ångest och helst av allt ville jag bara brista ut i gråt.
- En gammal ''vän'' knackade på dörren och med sig i bagaget hade hen några kilo smärta som hen dumpade i min mage.
- Fick känna på ångesten som en sprucken iPhone för med sig. 
- Har inte pluggat alls trots att jag skulle behöva. 
 
Varför denna dagen varit bra
- Solen har skinit och fåglarna har kvittrat 
- Jag har spenderat de flesta timmarna med mormor, Siri och Daisy.
- ↑ Vi har gått en lång promenad, skrattat, fikat ute i solen, kollat på skidor och ätit på Rasta. 
- Johan Olsson tog VM-guld på femmilen och min mormor grät nästan av lycka.
- Har ätit en pizza med fetaost på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0