Hitta Nemo

Är mitt uppe i en helvetesvecka där det är prov, inlämningar, läxförhör och redovisningar både till höger och vänster. När jag inte är i skolan sitter jag alltså hemma och pluggar och därav uppdateringen här på le blog. Idag ska jag även stanna kvar i skolan med några vänner och göra klart en redovisning som ska vara klar tills i morgon. Mycket nu alltså, som sagt. Hur som helst, ville ju inte komma in här bara för att skriva ett klagoinlägg om hur mycket jag har i skolan för tillfället. Icke sa nicke, ville visa er bilden här ovan som jag hittade på Tumblr igår om jag inte minns fel. Tur att det finns saker som kan få en att le trots att ens stressmonster håller på att äta upp en. Vet att texten (och hela bilden) är ganska liten men förhoppningsvis så ser ni (och fattar). Ha en fortsatt trevlig onsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0