Hello goodbye, you were perfect last night

//Har lite brist på bilder för tillfället, så här får in (som så många gånger förut) en bild från Tumblr//
Älskar att vårsolen har kikat fram idag! Jag har gått runt och varit sugen på glass hela dagen men då jag bestämt mig för att vara nyttig så har jag hela tiden fått försöka tänka på någonting annat än mjuk,- och kulglass. På bussen hem fick jag sällskap av Alexander vilket var hur trevligt som helst då vi ses så sällan nu för tiden. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, bl.a. moppar, cyklar, Justin, sommarjobb och olyckan. Det är så skönt att jag kan prata om den nu utan att börja storlipa, det gör det hela mycket enklare att bearbeta. 
 
Nu har jag precis fått i mig en avokado och snart ska jag försöka ta tag i pluggningen. Inte det minsta roligt men det måste göras, så det är ju lika bra att sätta fart. Hoppas att ni har lite tid över och kan ta er en promenad i solen, pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0