Cake

Om ni bara visste vilken bra dag jag haft. Solen har skinit, jag gick kort dag i skolan och Justin fyller 19. Jag har gått runt och skrattat och varit glad ungefär hela dagen, trots att jag spillde curry över hela mig. Vid 19:00 någon gång kom ett gäng kompisar hit för att fira Justins födelsedag med mig och alltså herre vad roligt och mysigt vi haft det. Vi åt först kycklingspett och sallad för att sedan äta tårtan ni ser här ovan. Samtidigt spelades Justins musik i bakgrunden och mitt hjärta gjorde glädjehopp varannan sekund ungefär. Sedan slog vi oss ner i soffan för att kolla på Never Say Never och alltså mina känslor sprang iväg åt alla håll och kanter. Kan inte förstå att min älskade kille redan är 19 år, och jag kan inte heller förstå att jag ska få se honom två gånger detta året. Sinnessjukt. Har hur som helst haft världens bästa dag och förhoppningsvis så har Justin också haft det. Nu ska jag strax krypa ner i min nybäddade säng och somna till J's musik, bästa. 
 
Godnatt, och grattis återigen världens bästa människa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0