You're not.

// Weheartit // Är så trött. Trött på falska ''vänner'', trött på folk som låtsas att de bryr sig. Trött på folk som tror att de förstår. Trött på att det händer saker (som inte alls får hända) när jag känner mig helt okej. Trött på att folk säger till mig vad jag ska göra. Trött på att höra orden igen, trött på att aldrig räcka till. Trött på att veta om att han kan tas ifrån mig när som helst och trött på att det inte finns någonting jag kan göra åt det. Trött på tårar, trött på ångest. Trött på folk som säger att de förstår och att de finns där. Trött på att folk förväntar sig att jag ska vara okej. Trött på himmel, jord, regn, snö, tö. Trött på att längta, trött på att sakna. Trött på att älska, trött på att hata. Trött på röster, trött på tystnad. Trött på att vara trött. Trött på att en av mina största hjältar här i världen mår dåligt. Trött på sjukhusbesök och telefonsamtal. Trött på medeciner, trött på sjukdomar. Trött på känslor, trött på blickar. Trött på allt. Om det ändå fanns någonting jag kunde göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0