Stockholmia

Åkte som sagt till Stockholm igår morse och här ovan ser ni två bilder från min instagram. I och med att jag bara var där två dagar så hann jag inte med så mycket, men det var trevligt ändå. Åt bl.a. massor av god mat, åkte massvis med tunnelbana och sprang runt på stan. Fick inte med mig så mycket saker hem men jag är allt nöjd ändå. Något jag faktiskt fick med mig hem är ett par Nike Air Max vilket jag velat ha hur länge som helst nu, så jag är pretty lycklig nu om man säger så. Tack papi!!! ♥
 
Är så jävla trött nu så skriver lite cp, men ni får stå ut. Ska upp ganska tidigt i morgon också så får se om inlägget om konserten kommer upp i kväll eller om det kommer upp i morgon. Vi får helt enkelt se palzz. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0