Not smart enough, not talented enough, not pretty enough.

// Weheartit // Försöker vara glad men det är svårt ibland, svårt när hela ens värld håller på att rasa samman. Det är i alla fall skönt att tillbringa fredagen inne men min familj. De vet ju hur allt ligger till och går igenom samma sak. Min fina familj, om ni bara visste hur mycket jag älskar er. Vi klarar detta tillsammans. 
 
Hade tänkt hämta lite fruktsallad nu och sedan kolla på OTH. Förutom att sitta bänkad framför det hela kvällen så ska jag krama på min familj lite extra mycket. Ta aldrig någon för givet, mina vänner. Berätta för dina nära och kära hur mycket de betyder för dig och ge dem den där extra kramen när du har chansen. Om ni inte gör det nu så kommer ni ångra er sen när det är för sent. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0