Ebbaaxen @ instagram

Lite bilder från min instagram (från Berlin-resan) 
Jag och Annie i väntan på flyget i Göteborg. 
Bubble tea 
Hallå säxi lalz 
Bild från konserten!!! Ahhhhh får goosebumps bara jag kollar på denna bilden alltså shheeettt
Fika! 
Inte för att denna bilden har något med Berlin att göra men hur snygg är inte min bebi?? 
Gulli gull fika 
Var på bästa internetcafét everrr. Vi skulle försöka få tag i biljetter till Real - PSG så vi var tvungna att leta upp ett internetcafé och snubblade in på någon halvkonstigt. Det visade sig att det inte alls var så konstigt utan ganska bra faktiskt, hehe. Dom hade massa skyltar på hela väggen där det stod bra saker för att man skulle bli glad, och bl.a. så stod det ''Justin Bieber''. Gissa hur lycklig jag blev =) Sedan spelades Call Me Maybe och vi fick biljetter till matchen. Ahhh bästa! 
Påväg hem! Molnen såg ut som sockervadd och man ville bara hoppa runt på dom (eller möjligtvis äta dom), men det gick ju såklart inte. Hehe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0