Chocolate & shoes & diamonds & Chuck Bass

// Chuck Bass, Gossip Girl // Idag har det varit en bra dag. Förmiddagen och eftermiddagen spenderade jag med Siri och Daisy vilket var hur mysigt som helst. Vad gjorde vi då? Vi gick promenader, åt godis, låg i solen, lekte, sov, pussades och kramades. Finns inget bättre alltså. Sedan kom Daisys son Foppa på besök vilket var himla trevligt alltså, jag har aldrig träffat honom utan bara sett honom på håll så det var hur mysigt som helst. Han är sjukt stor dock, som en stor nallebjörn. Daisy är stor i vanliga fall men bredvid Foppa ser hon ut som en liten bebis =) 
 
Sedan åkte jag på fotbollsträning och alltså himmel vad skoj det är. Efter två års uppehåll är jag hur kass som helst, men det är kul att bara få spela lite. Att få springa av sig, att inte behöva tänka så mycket. Åh det är så bra, jag är ju en fotbollstjej. Om det är någonting jag verkligen känner att jo detta är min grej, så är det ju fotbollen. Jajadå. 
 
Har precis krypt ner i sängen för att kolla några avsnitt av One Tree Hill. Satt och kollade runt på Weheartit förut och hittade massa bilder från GG och jisses vad jag saknar den serien alltså. Måste börja kolla på den igen när jag kollat klart på OTH. Jag älskar OTH med hela mitt hjärta, men alltså ingen serie i världen slår GG. Jaja nu ska jag sluta tjata, hoppas ni har en trevlig fredagskväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0