Berlin i text och bild

Åh om jag bara kunde få ner i ord hur fantastisk Berlin-resan var. Vill så gärna att ni ska förstå och att ni ska le när ni läser lika mycket som jag ler när jag tänker tillbaka på allt. Men det tar stopp i hjärnan, vet inte hur jag ska beskriva någonting. Slänger upp några bilder i stället och ger lite förklaringar. 
Papi, jag & mami
Vet inte om ni känner till detta så mycket (det gjorde inte jag heller innan mamma förklarade hela historien) men alltså detta var så jäkla gripande. Eller gripande och gripande.. vet inte hur jag ska förklara. Det var i alla fall flera människor (ingen aning om hur många egentligen) som bodde i ett stort övergivet hus, och där trivdes de. Ahhh orkar inte förklara ni får googla eller något lol.
Mammsi och jag när vi väntar på en S-Bahn vid Ostbahnhof. 
Brandenburger tor
Björnen tog av sig huvudet för att ta en rökpaus. Hahah kan inte sluta skratta åt denna bilden alltså. 
Utanför O2 World innan konserten! 
Annsi och jag innan konserten. Ska som sagt berätta mer om den i ett annat inlägg. 
På måndagen åkte vi till Olympia-stadion vilket gjorde systra mi lycklig :)
Hur mäktigt???
Min fina♥
Minnesplats för alla judar som dött. 
Så himla söööt.
Efter vi varit vid Olympia-stadion besökte jag och Anna Madame Tussauds vilket var så himla skoj!!
Mr. President 
Marilyn Monroe 
Chillin' with ma homie 
CR7 
Någon basketbolls snubbe 
Anna passade på att vara med i tyska Vem vill bli miljonär :) 
Lady G 
Hahha skönaste bilden. 
Min baby och jag =) 
Så fint!! 
Checkpoint Charlie.. något alla borde besöka innan de dör. 
Sista dagen hade vi några timmar på oss innan vi var tvungna att åka till flygplatsen så då passade vi på att kolla in muren på nära håll vilket var både häftigt och sorgligt på samma gång. Så himla stört.
 
Det var det alltså. Har ungefär 600 till bilder men dom hoppar vi över tycker jag. Jag har i alla fall haft det så himla bra och Berlin är en stad jag vill ta med mina framtida barn (om jag nu får några) till. Jag har lärt mig så himla mycket och rekomenderar verkligen er allihopa att ta er tiden att åka dit och åka runt och besöka allting. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0