10 saker om mig

1. Jag kan inte dricka ur en vattenkran, ser ut som en kossa när jag gör det lol. 
2. Jag tycker inte om pasta (mmm lid med mig ni som vet hur blogg.se's startsida ser ut atm)
3. Jag ÄLSKAR fetaost och avokado. Alltså på riktigt, det är mitt liv. Hade inte kunnat leva utan det okej. 
4. Utan Justin hade jag gått under för länge sedan så min familj har honom att tacka för att jag inte ligger och lipar varje dag lalz. Nej men serri. 
5. Jag tycker det är fett jävla tråkigt att duscha (måste göra det nu egentligen men skjuter upp det hela genom att skriva denna listan) 
6. Jag har inte en enda person som förstår mig till 100%, vilket kan kännas lite ensamt ibland. Men jag har min familj i alla fall, och trots att de inte alltid förstår mig så bryr de sig om mig och finns där för mig i alla lägen. 
7. Jag är jätte blyg vilket är skit jobbigt rent ut sagt. 
8. Jag kan inte bli brun, så medans alla mina vänner är bruna och fina om sommaren så går jag runt antingen vit som ett spöke eller röd som en kräfta. Inte så himla festligt va. 
9. Jag borde ta tag i mitt liv men jag är alldeles för lat för det. 
10. Jag har väldigt svårt att släppa in människor i mitt liv, och om någon kommer för nära så beter jag mig som en idiot för att de ska backa undan. Inte så himla smart men varken min hjärna eller min kropp fungerar särskilt bra under press och panik. Detta har (såklart) lett till många sömnlösa nätter och ett hjärta som värker ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0