Min helg

Lite bilder:
Såhär stökigt har mitt rum varit sen jag kom hem från Turkiet iprincip. Okej, inte riktigt. Men ändå.
Fick denna kudden av mamma och pappa för några dagar sedan. Som den Belieber jag är så fangirlade jag rejält över att den är från Canada. (Ja jag vet att det stavas med K här i Sverige, men det ser så himla dumt ut tycker jag.)
Såhär fin blev min säng när jag bäddat rent och tillagt min Canada-kudde. Tror jag kommer sova ganska gott i natt.
Igår (lördag) spenderade jag min förmiddag med dom här två snyggingarna. Som jag saknat dom. Kärlek till tusen.
Det var godisregn inne i tältet på edetfestivalen så L fångade detta till oss medans jag och A satt och kollade på (skrattandes).
 
När A tagit bussen hem gick jag och L för att äta pizza med min familj. Sedan körde mamma upp mig till kullen för att vara hundvakt. Tog nästan direkt med mig hundarna på en promenad för att möta K som var snäll och hjälpte mig under kvällen. Vi kollade på film och mös med hundarna. Hon tillbringade även natten med mig uppe på kullen och vi fick trängas med hundarna i dubbelsängen. Love. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0