Million voices

// Ph: Weheartit //
Usher har flyttat fram sin konsert och vi som köpt biljetter till ursprungskonserten får inte behålla dom, utan måste köpa nya. Är så oerhört arg, ledsen och besviken. Vi kämpade alltså för att få bra platser (och fick två som vi var stört glada över) och så ska vi inte få behålla dom? Vi ska dessutom betala 90 kronor i serviceavigft för en service vi inte fått till en konsert vi inte ska få gå på. Som jag sett fram emot detta. Varje dag har jag varit lycklig, haft nedräkning och ''vetat'' att jag ska få se USHER. Vill bara gråta och skrika.
 
För övrigt så går hela mitt liv ut på att plugga. Mitt rum ser ut som ett helvete men jag har varken tiden eller orken att ta tag i det. Nu ska jag sova så att ni slipper mina klagomål. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0