BELIEVE

Igår var alltså första konserten av Believe tour. Konserten var obeskrivlig. Har fangirlat som tusan framför datorskärmen till alla videoklipp. Finner verkligen inga ord. Allt var SÅ STÖRT BRA. Att Avalanna var OLLG var bara självklart, så himla fint. Det fick inte bara oss beliebers att gråta utan även Justin. Mitt hjärta.
 
Att han var sjuk och spydde på scenen, men ändå fortsatte hela konserten gjorde att han om möjligt växte i allas ögon. Min älskade kille. Vill att han ska vila upp sig tills han mår bra igen, men som vanligt lyssnar han inte. Haha, älskade fina Justin.
 
Längtar så stört mycket till att jag själv ska få uppleva allt detta. Kan inte fatta att jag ska få se honom, att jag ska få vara i samma rum honom och andas samma luft. Att jag kommer få vara runt flera tusen andra beliebers, min familj. Att jag kommer få se honom skratta. Att jag kommer få höra hans fina fina röst. Förstår inte. Så mycket kärlek. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0