Manhattan from the sky

Hola. Stannade kvar i skolan med Bönan och fikade på Ritz. Himla fint. Mindre fint att hon alltid ska vara så klantig vilket slutade med att jag hade cola över hela brickan och mina byxor. Haha.. Tog sedan bussen hem, mötte mamma vid Boström, handlade, gick hem och åt godaste salladen och gick till sist till gymmet en snabbis. Ville bara spy då det var SÅ JÄVLA JOBBIGT rent ut sagt. Efter att ha varit borta pga sjukdom i nästan tre veckor(!!) så var det inte alls kul. Men men, det ska de bli ändring på! Ska ha en liten ''mjukstart'' nu för att jag ska hinna bli helt frisk igen, men sedan ska kroppen få jobba, haha. Avslutade med ett litet boxningspass mot mamsen vilket var lika kul som vanligt, som tur var. Annars hade jag väl satt mig på golvet och börjat gråta. Haha!
 
Har kollat på X Factor och ännu en gång undrat vad fan de är för jävla skit program. När både Simon och Adam åke ut blir man ju lite less. Himla långt inlägg detta blev då, ska hur som helst sova nu så godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Klara

Mmmmhmmmm vadå klantig??? Om sanningen ska fram så var det min mössa som träffade din arm/hand så det var DITT fel att du har dålig balans i händerna ;) hihi puss

Svar: ''om sanningen ska fram..'' yada yada yada, in my ass. *bitchsmiley* :):):)
Ebba

2012-10-03 @ 20:21:43
URL: http://klaralinnnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0