I just wanna love and treat you right

Gammal och inte alls grå bild på mig och Hanna, i brist på annat.
Jag, Klara, Hanna & Denise åkte till Överby efter skolan där vi åt på donken och sedan gick runt och kikade i affärerna. Hittade dock ingenting då jag var alldeles för trött, men jag hade skit kul! Finaste tjejerna. Hannas pappa körde mig och Klara till bussen och ca 10 minuter efter att vi blivit avsläppta fick jag världens bästa mejl. Både jag och Klara grät, hoppade runt och kramade varandra mitt på torget. Haha! Kan dock inte berätta för er än då jag inte vet vad som kommer hända än.. men hoppas hoppas hoppas att detta är sant. Kommer älska Gud då och gå till kyrkan på söndagarna. Ungefär så känns det just nu.
 
Ska strax lägga mig i sängen då jag ska upp tidigt i morgon så jag säger godnatt nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0