Guld

Wazzup peeps? Jag och Bönan gick till Subway och testade på deras sallad på lunchen, himla fint. Efter skolan tog jag bussen hem till farmor och farfar där det bjöds på mat, fika, långa pratstunder och framför allt kramkalas. Kan inte riktigt beskriva lyckan som hoppade jämfota i bröstet när farmor kom och mötte mig vid bussen trotts att det ösregnade, och att sedan farfar stod i dörren och väntade på oss. Herre vad jag saknat dom.
 
När jag kom hem var Sebastian och Nicholas här så även då blev det kramkalas och en hel del skratt.
Min dag har med andra ord varit toppen, trotts att det regnat och varit sådär tråkigt grått. Jag har nu lagt mig i sängen och hade tänkt sova, i morgon väntar ännu en lång dag. Tur att jag har så himla fina vänner som förgyller dagarna. Godnatt finisar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0