Bara dårar rusar in

Bild på mig och Hanna i brist på annat.
 
Gick upp vid 06:45 i morse och åkte upp till mormor då jag egentligen skulle vara barnvakt till mina kusiner, men det visade sig att dom blivit sjuka så det blev inget. I stället sov jag (mamma fick sig nog ett gott skratt när jag, Anna, Siri och Daisy låg i en enda hög i sängen och sov) och pussade och kramade på hundarna. Fick ont i hjärtat när jag sedan vid halv två skulle säga hejdå till dom och veta att jag inte skulle få se dom på minst en vecka. Åh mina fina hundar som jag älskar mest av allt i hela världen.
 
Sedan åkte vi hur som helst till vårdcentralen och tog sista sprutan vilket gjorde så ont att jag höll på att kissa ner mig. Okej inte riktigt kanske, men ändå. Låtsades att Justin stod framför mig utan kläder och då glömde jag bort smärtan i min arm för i alla fall någon sekund.
 
Sedan åkte vi hem och sen dess har jag faktiskt bara packat, ni som känner mig är väl inte alls förvånade. Har dock inte fått några ångest- eller gråtattacker alls så kanske håller jag på att lära mig. Hoppas. Dock så tog de ju som sagt några timmar... haha. Men nu är för hoppningsvis det mesta nedpackat!
 
I morgon ringer klockan vid 03:45 då bussen går mot Götet vid 04:45. Därifrån tar jag och pappsen äntligen tåget till Stockholm. Som jag längtat. Ska bli så himla skönt att slippa denna hålan ett slag och att kunna sätta mig själv och min familj i fokus. Åh vad fint.
 
Nu ska jag sova så att jag orkar upp i morgon. Förhoppningsvis hörs vi i morgon bitti, men det beror helt på om blogg.se appen vill sammarbeta med mig. Vi får se helt enkelt. Hur som helst så hoppas jag att ni har ett grymt fortsatt lov, det ska jag ha♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0