True friendship never ends

Jag vet att jag sagt det till dig så himla många gånger förut, men nu kommer du få höra det igen. Jag älskar dig. Du är något av det absolut bästa i mitt liv. Jag önskar att jag kunde skriva ner hur mycket du betyder för mig, men det är så mycket att det inte finns några ord för det än.
 
Hur som helst så vill jag bara tacka för att du alltid alltid alltid finns där, oavsett tid på dygnet. För att du alltid förstår mig och för att du alltid tröstar och stöttar mig. För att du får mig att skratta när jag bara vill gråta. För att du inte säger massa skit när jag är ledsen utan bara håller om mig och låter mig gråta en stund.
 
För att du låter mig vara mig själv utan att dömma mig. För att du helt enkelt är min bästa vän. Det finns så himla mycket mer jag skulle vilja tacka dig för, men jag skulle kunna hålla på hela natten.
 
Vad jag egentligen vill ha ut av denna texten är att jag alltid tänker på dig. För att oavsett avstånd mellan oss så vet jag att vi är tillsammans i hjärtat. Och jag vill att du ska veta att jag alltid finns här för dig och att du kan lita på mig till 110%. Jag hoppas att jag får dig att må i alla fall hälften så bra som du får mig att må.
 
Och du får aldrig någonsin lämna mig för då dödar jag dig. ♥

Kommentarer
Postat av: sara

åh finaste hjärtat. jag blir så himla glad när du skriver såhär om mig! jag älskar dig något så otroligt mycket mina bästaste vän. ord kommer aldrig kunna förklara min kärlek till dig från mig. klart jag litar på dig till 110 %, du är den ända jag kan berätta ALLT för! är så otroligt glad att jag har dig och du får ALDRIG lämna mig heller. att veta att du finns vid min sida gör mig så otroligt lycklig. du är världbäst min älskade vän! tänk att vi hållt ihop sedan vi varit små även om det varit lite upp och ner mellan oss ibland, men vi har ALLTID hittat tillbaka tillvarandra. och de kallar jag true friendship. älskar dig till månen och tillbaka mitt hjärta. puss och kram, nästa gång vi ses ska jag hålla om dig eller du hålla om mig så ska vi ha massa girltalk hela natten lång. åh ebba blir galen älskar dig så mycket!!!!!!!!!!!!!<3<3<3

Svar: har egentligen ingenting annat att säga än blondie<3snäckis. det är du och jag mot världen och jag älskar dig så oerhört mycket min fina, vackra och framförallt underbara bästa vän <3
Ebba

2012-11-21 @ 21:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0