Stora tankar i lilla berg- och dalbanan

Tumblr.
 
Har inte alls mått bra idag, vilket har varit lite jobbigt sådär. Blir så himla mycket jobbigare när jag är omringad av patetiska människor som hela tiden pratar om saker de inte har någon aning om. Blir så trött.
Mötte S efter skolan och vi tog bussen hem tillsammans, blev en hel del prat om både roliga och tråkiga saker. Hon får mig att må så bra, min fina tjej. Jag önskar att jag kunde bära med mig henne i fickan hela tiden, och varje gång jag kände mig nere så skulle jag ta upp henne så att hon kunde få mig att skratta lite. Det hade varit något alltså.
 
När jag kom hem pluggade jag matte, och jag vill mest bara gråta när jag tänker på att jag har prov i morgon och inte kan någonting alls. Jätte bra och smart och allt annat sånt.
 
Helst av allt skulle jag vilka krypa ner i sängen nu, men jag vågar inte riktigt. Ju fortare jag somnar ju fortare är det fredag (i alla fall känns det ju så) och det betyder ännu en tidig morgon och sedan skola. Jag längtar så mycket efter jullovet att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Förhoppningsvis så går dessa veckorna fort och sedan kommer jag kunna vila lite. Hoppas hoppas.
 
Nu ska jag sluta tjata och släpa mig till sängen fastän jag inte vill. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar dig så mycket! Du vet jag finns alltid här för dig och jag är bara ett telefonsamtal ifrån dig. Blondie<3Snäckis!! Du är de finaste någon kan få<3

Svar: älskar dig så mycket <3<3
Ebba

2012-11-09 @ 11:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0