In this crazy world of choises I've only got a few, either you're coming with me or I'm coming with you

Natten till idag så var det som sagt AMA och då Justin skulle vara där så låg jag såklart och kollade på det hela natten. Vid fem på morgonen var det slut så jag fick inte mycket sömn alls, men det var de värt. Min älskade kammade hem alla priser som han var nominerad till och jag grät av glädje varje gång han gick upp på scenen. Han uppträdde även ALAYLM och BAAB och han var så stört duktig (som vanligt) och jag visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till. Så. Himla. Stolt. ♥
 

Efter skolan kollade jag och Anna på Johan Falk, och när pappa slutat jobba så stack vi tre ut för att övningsköra. Jag körde till Stenungsund, sedan till Uddevalla, till Backamo och sedan hem igen. Så himla kul! Det var dock första gången jag skulle köra på vägarna i mörkret, så det var lite nervöst i början när jag skulle använda helljusen osv. Men det gick allt bra!
 
Har nu pluggat lite grann och hade nu tänkt hoppa in i duschen. Sedan ska jag försöka läsa lite i min engelskabok och sedan väntar sängen. Hoppas eran dag varit super, puss!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

HAN ÄR SÅ FUCKING SNYGG

Svar: Visst är han!! Helt stört :D
Ebba

2012-11-19 @ 22:05:09
URL: http://bieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0