I wish we had another time, I wish we had another place

''You and I, both know it can't work - it's all fun and games 'til someone gets hurt and I don't, I won't let that be you.''
Blev inte alls så mycket plugg som jag hoppats på, så nu får jag ta det i morgon i stället. Att jag aldrig lär mig att ta tag i sakerna med en gång i stället för att vänta in i sista sekund. Annars då? Saknar att träna och vill bara gråta när jag tänker på att jag förmodligen aldrig kommer få tillbaka varken ork eller motivation. Att jag fick akut bronkit den där torsdagen för någon månad sen hjälper ju inte heller till om man säger så. Nu ska jag hur som helst sova så att jag förhoppningsvis kommer upp någorlunda tidigt i morgon och slipper springa till bussen, vilket jag fick göra idag. Godnatt gosar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej jag är snäll som kommenterar :)<3

2012-11-13 @ 00:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0