Du släckte alla ljusen den natten och det tände varje rum, det vackra sa farväl och jag försvann

Amen tjena 1 år gammal bild.
Har haft en sån där dag som man bara vill spendera i sängen med en hög tidningar, sin favorit serie och en kopp te. Fick dock pallra mig upp i morse och efter att ha fått ett nervsammanbrott för att vi inte hade någon god frukost hemma så satte jag mig och pluggade. Fan vad roligt alltså.
 
För att jag inte skulle samla på mig lika mycket damm som mina läxböcker gjort så tog jag och pappa oss en sväng ut med bilen så att jag kunde övningsköra lite. Att köra när det var kolsvart och spöregnade/snöade var väl inte det roligaste vädret, men det gick bra ändå. Körde för första gången genom en rondell och var lite småstolt över mig själv trots att jag körde alldeles för fort. Men men, sånt är väl livet. Att folk blir galna på mig för att bilen dör hela tiden är väl inte så himla skoj kanske, men vad gör väl det.
 
Ligger nu i sängen och ska äntligen få mig lite sömn. Förhoppningsvis så snöar hela edet igen i natt så att jag får stanna hemma i morgon. Amen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0