And these are the lessons learned by lovers, these are the reasons we make love

Bloggade igår kväll men tydligen så kom det aldrig upp av någon anledning, hm. Hur som helst så åkte jag upp till mormor och morfar igår kväll för att sova över. Vi kollade på Skavlan, åt ananas och skrattade. Jag fick även pussa och krama på S och D för första gången på en vecka, love.
 
I morse kom Daisy ner och väckte mig genom att hoppa upp i sängen och pussa mig i hela ansiktet. Haha åh, mitt fina hjärta. Åt frukost med mormor och morfar innan de skulle iväg, och nu har precis Sebastian, Nicholas och Anna kommit hit så vi ska spela kort och lite sånt. Hoppas ni får en fin dag, pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0