Q/A

Du heter: Ebba
Äger du några converse: ja
Är du allergisk mot något: ja
Hur svarar du i mobilen: hallå?
Antal timmar sömn inatt: 4-5
Brukar du komma i tid: nja
När mår du bra: när jag spenderar tid med de jag tycker om
När blev du fotad senast: i onsdags skulle jag tro
Hur känner du dig nu: värdelös och jävligt fet
Vanligaste färg på dina kläder: olika
Vad saknar du: att h*ns namn dyker upp på min display var tredje sekund och att kunna var ute i solen
Hade du en bra kväll igår: nej
Favorit dryck på morgonen: multivitamin dryck
När brukar du oftast gå och lägga dig: 11-12
Är du blyg: ja
Sysslar du med någon idrott: nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Har du spytt offentligt: ja
Är du nöjd med ditt liv: ibland
Är du bortskämd: nej
Vad gör du imorgon: pluggar
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Justin Bieber
Vad längtar du till: sommarlov
Har du bra vänner och äkta vänskap: inte så säker längre, men några få - ja.
Hur gammal är du: 15
Gröna eller röda äpplen: gröna
Vilken tid gick du upp idag: runt 06:45 skulle jag tro
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: nej
Är det okej att gråta: självklart
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
Har du piercing: öronen och naveln
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: tror det
Solar du ofta: nja
Är du bra på att laga mat: värdelös
Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: inte alls
Är du musikalisk: haha nej, inte det minsta
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: har nog ingen, äter så sällan glass
Tror du på ett liv efter döden? ingen aning
Tycker du om sushi? något av det äckligaste jag ätit
Vad äter du helst när du ser på film: choklad
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls
Vilken ögonfärg har du: blå/grå
Har du någon gång gråtit dig till sömns: tusentals gånger
Biter du på naglarna: nej
Hur ofta tränar/motionerar du: inte ofta alls

Kommentarer
Postat av: Klara

Du är inte alls värdelös, och inte de minsta fet <3

2012-05-25 @ 23:46:40
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0