Klokaste texten jag läst på länge


''Hej, fina du. Jag är säker på att du har kollat igenom massor utav bilder på tjejer du önskar du såg ut som, killar du önskar du hade, kläder du önskar var dina. Well, vet du vad? Sluta oroa dig om dom tjejerna, killarna, kläderna. Du är så fantastisk och fin, du vet inte ens om det. Du kommer antagligen inte att tro mig, men jag lovar. Du kommer att hitta någon som gillar dig för den du är. Dina kläder är redan alldeles utmärkta. Gå och kolla dig i spegeln, ta bilder, gå en promenad, visa ditt fina ansikte. Ta tid och inse hur fantastiska dina vänner är och spendera tid med dom. Har du fått ditt hjärta krossat? Lyssna på någon deprimerande musik och gråt, gråt så mycket att du kan fylla en hel pool full med tårar och simma i den, så kommer du vara glad är du slutat gråta, jag lovar. Gå till skolan med största leéndet någonsin. Le åt främlingar, du kan göra hela deras dag utan att du ens vet om det. Gör en tårta med din bästavän och kasta den sedan i varandras ansikte helt oväntat. Spela musik riktigt högt och dansa och sjung det högsta du kan. Ät vad du vill och ät mycket utav det och jag lovar, du kommer fortfarande att vara lika fin dagen efter. Lev ditt liv, oroa dig inte om vad andra tänker, gör det som gör dig glad. Jag älskar dig, fina du.''
Text tagen från http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Klara

Sv: Jag älskar dig också, miljontals varv runt solen, planterna, universum och mycket mer. Glöm aldrig någonsin bort de <3

2012-05-19 @ 13:21:16
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0