Jag är sämst men du förstår mig så vi kämpar fram till våren


Åkte in ''akut'' till vårdcentralen igår då jag knappt kunde andas, och tillbringade större delen av förmiddagen där. Fick med mig en bunt mediciner hem och försöker nu återhämta mig lite grann. Får knappt gå utanför dörren - doktorn sa ungefär såhär: ''jag menar, du måste ju gå ut. men det är inte speciellt bra, så du kanske inte ska vara ute så mycket.'' - så har därför var sängliggande idag. Får inte heller åka och fira Marcus i morgon, så himla trist.

Ska försöka få röjt undan så mycket plugg som möjligt i alla fall, så jag hoppas att jag får ut någonting bra av det hela. Hoppas ni mår bra och att ni njuter av solen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0