It breaks my heart


En av Justins låtar som ska vara med på hans kommande album (Believe) läckte igår kväll ut. Justin grät medans Scooter, Alfredo och Kenny twittrade som galningar för att försöka få folk att inte lyssna på den. Alla var och är besvikna. Jag och alla andra riktiga beliebers vägrar lyssna på den då vi respekterar Justin. Jag ville så himla gärna trycka på länken och höra låten, men då jag vet hur mycket jobb Justin lagt ner på detta albumet så gjorde jag det inte. Jag tänker vänta tills Believe släpps.

Spammade Moshe (Justins livvakt) som en galning och i morse när jag kollade hade han svarat. Som lite plåster på såren. Älskade, fina Justin. Om jag bara kunde krama om honom just nu. Och om jag bara hade kunnat mörda personen som läckt låten.

På grund av detta är jag på ännu sämre humör än vanligt och har lust att gå runt och gråta och skrika. Hur kan folk vara så elaka? Älskade, älskade Justin.

Om ni hittar låten, LYSSNA INTE PÅ DEN. Om den får för många views så kommer Justin ta bort den från albumet och då kommer jag helt seriöst söka upp varenda jävel som lyssnat på låten och strypa dom långsamt. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Klara

Allsång du är en sån himla gullig Belieber :') är så stolt över dig, det är Juz10 med vill jag lova, älskade fina du <3

2012-05-26 @ 17:55:57
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0