Gårdagens bravader




Igår var det alltså VALBORG. Kvällen började med att jag, Klara, Elin och SR hängde hemma hos Klanghen där vi fixade oss, dunkade musik, dansade, pratade, skrattade och skypade. Helt ok med andra ord :)




Vi mötte sedan upp Tommi, Felix och Oscar och vi allihop drog upp till berget där grillning stod på schemat. Vi skålade även i lila plastglas, skrattade en hel del och kollade på majbrasan från ovan. Alla var glada och det blev en toppenstart på kvällen.

Någon gång efter detta så glömde jag bort att min mobiltelefon hade en kamera. Vi mötte upp Mattias, Linus, Nerkez och Tonning och vi alla förflyttade oss mot Ström. Väl där dök det upp nytt folk hela tiden så till slut var vi ett gott gäng som skrattade och hade det trevligt. Hur fint som helst!
Någon gång in på kvällen stack jag, Klara, Elin och Oscar bort till bron där vi mötte upp Anders och Amandus och även då blev de en hel del skratt. Kvällen avslutades med att jag mötte upp Philip och Nils och dom följde mig hem. Var så jäkla trött att jag nästan ramlade ner i sängen och sov hur skönt som helst hela natten.

Trotts en rad missförstånd så hade jag en toppenkväll med fina vänner. Skrattade, kramades och skrattade lite till. Hoppas att ni andra också hade en grymt bra valborg! :D


Kommentarer
Postat av: Klara

Hahah orkar inte med alla bilder vi tog hemma hos Klangh :( det blev inte så dåligt som vi gick runt och klagade om innan :D haha <3

2012-05-02 @ 13:06:21
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0