Your lips on my lips, that's a merry merry christmas


04:00 ringde min väckarklocka för första gången, sedan har den ringt en gång i kvarten fram tills det att klockan var 06:00. Anledningen var att jag skulle in på iTunes och köpa Boyfriend så fort den släpptes, men då iTunes inte alls ville sammarbeta med mig så gick inte det. Jag har alltså gått upp tidigt alldeles i onödan och har därmed fått världens sämsta start på veckan. Har gråtit som en liten bebis för att jag inte fått höra Boyfriend då jag trodde att jag skulle få höra den. Suck. Sitter nu i alla fall och lyssnar på Justins andra låtar för att få lite motivation, ska strax börja fixa mig och sedan sticka iväg till skolan. Uhhhhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0