They say in heaven love comes first, we'll make heaven a place on earth




Har haft världens mysigaste lördagskväll. Har klättrat upp på ett berg med Klanghen och sett på den sjuka utsikten i solnedgången (därav bilderna här ovan), kramats, skrattat, rullat runt bland löven och sedan skrattat lite till. Jag har verkligen världens bästa och finaste vänner, jag älskar er alla till tusen♥

Är så jäkla lycklig så jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Inte ens det att jag håller på att dö av mensvärk gör mig pissed. Ska sitta här och le ett tag till med världens finaste musik i öronen för att sedan sova. Har en lång söndag med massor av plugg framför mig. Godnatt på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0