Sorry, I can't hear you over my swag.


Ph: weheartit

Har haft en sån jäkla go söndag alltså. Jag har kollat på ett x antal avsnitt av Gossip Girl, ätit våfflor, ätit grillat för första gången i år, tagit en go dusch, pekat fuck you till min telefon som pipit och legat kvar i sängen, städat mitt rum lite snabbt, bäddat rent min säng, kollat på avsnittet av CSI där Justin är med och dreglat lite (ok massor) pga att han är så fruktansvärt snygg (ta hans enorma snygghet och plussa det med en blåtira och en badass attityd så har ni Jason McCann, yummy) och låtit världens bästa spotifylista (min alltså) rulla. Ligger nu i min nybäddade och fräsha rum, lyssnar på Justin och kollar på olika tatueringar. Min nyaste idé som jag vill tatuera in är någonting med YOLO, men vi får se hur det blir. Det är ju några kvar år tills jag ska börja tatuera mig, but still ;)

Annars då? Ord kan inte beskriva hur mycket jag ser fram emot Boyfriend som släpps om bara några timmar. Hela dagen har jag skuttat runt, skrattat, gråtit, fnittrat och eh ja.. allt sånt där. Har haft nedräkning så jäkla länge nu, kan inte fatta att den snart är ute!!! Lyssnar på instrumental-versionen om och om igen och ler stort som tusan då det kommer bli så JÄKLA bra sedan när Justins röst plussas på. Hi haterz, be ready. We're coming.

Ska fortsätta med mitt GG-tittande nu, puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0