'Cuz hate may win some battles, but love wins in the end


Kör på en lista i brist på annat. Tagen från  http://madeleinelindberg.devote.se/

UTSEENDE
Hur lång är du? Alla säger olika när jag mäter mig så vet faktiskt inte riktigt.
Ögonfärg? blå
Hårfärg? någonstans mellan ljusbrunt och mörkblont
Stil? har inte något direkt stil vad jag vet
Är du nöjd med ditt utseende? nepp
Är du mogen? både ja och nej

FRITID
Du har varit på läger? jepp
Du kör handboll/basket? nej
Du kör fotboll/innebandy? inte längre
Du är ofta med kompisar? beror väl på vad man tycker är ''ofta'', men det går väl i perioder. just nu är jag ensam för det mesta då jag har en del tankar att reda ut

DU TYCKER OM ATT…
Kramas? japp
Kyssas? ja
Prata? när jag är på bra humör, annars är de bara jobbigt
Sova? min drog
Gå upp tidigt? usch nej
Lyssna på musik? något av de finaste som finns här i livet så självklart
Vara ensam? för tillfället ja
Att vara kär? ibland
Vara i skolan? får säga ibland här med
Kolla på film? jepp

HYGIEN
Hur ofta duschar du? varje dag eller varannan
Använder du deo? självklart
Brukar du borsta tänderna varje dag? Ja
Använder du parfym? japp

KÄRLEK
Är du kär? nej
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? tyvärr ja
Är du rädd för kärleken? inte för kärleken utan hur folk kan bete sig pga den.

BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? testat ja
Snusat? nix
Däckat? ja
Tycker du att det är coolt att supa? haha nej
Kysst en främling? jepp
Gjort ett sugmärke? ja
Har haft oskyddat sex? nej
Pussat en tjej? lol ja
Har du haft sex med mer än 20 Personer? nej
Gråtit inför mer än 10 personer? haha ja.. jag och min känsliga sida alltså.
Smygit ut? nej
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? nej
Sovit bredvid någon av samma kön? japp
Sovit brevid någon av motsatt kön? ja
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? min familj och släkt ja, dygnet runt.
Gråtit dig till sömns? Ja
Gråtit framför någon du älskar? jepp
Vaknat av att du gråter? ja
Skrikit ord som hora och slampa till någon? lol ja
Slagit någon på skoj? Ja
Blivit slagen på skoj? Ja
Varit på sol semester? Japp
Badat i havet? haha ja
Har haft snöbollskrig? yes
Inte sovit på en hel natt? finns en del sånna nätter ja
Varit på sjukhuset? några miljoner gånger
Sovit i över 12 timmar? haha herregud... ja
Sett en film mer än 10 ggr? japp
Varit ute en hel natt? det med
Bråkat med en vän? inte bara en

DU FÖREDRAR
Cola/Fanta? Cola
Tv/Data? data
Blå/Rosa? rosa


FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? också något av de finaste som finns här i livet
När kramade du någon sist? någon minut sedan
Saknar du någon speciell person? tyvärr ja
Har du svårt för att bli kär? beror ju lite på alltså
När kysste/hånglade du med någon sist? haha aa du
Är du singel? yesbox
När fick du senast en komplimang? förut

HAR DU NÅGONSIN…
Varit medvetslös: ja
Hånglat med nån riktigt ful: känns ju så va
Hånglat med fler än 50 pers: nix
Gjort något riktigt dumt: många saker
Gjort något du verkligen ångrar: ja
Varit nykter på någon nyårsafton: Ja
Åkt ambulans: nepp
Gjort nåt olagligt: vem har inte?
Skämts över dina föräldrar: när jag var mindre, dock inte alls lika ofta längre. då måste dom göra något riktigt jobbigt haha.
Sagt jag älskar dig och menat det: självklart.
Tagit droger: verkligen inte
Vilka kläder sover du i: trosor och t-shirt
Vad hatar du verkligen: mörker, hårstrån, krig, mobbning und so weiter
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: kan ju hända hahah
Är du ensam nu: nepp
Vill du gifta dig: jajamen
Vill du ha barn: tror det ja

SENASTE PERSONEN SOM…
Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: oj, minns inte när jag grät framför någon sist
Fick dig att gråta: privat.
Smsade dig senast: sebastian
Kramade dig: mamma


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG
Gråtit: yes
Kramat någon: Ja
Pussat någon: ja
Köpt någonting: nix
Sjungit: haha ja
Saknat någon: varje sekund

 

HAR JAG?
Digitalkamera: nej
Telefon på rummet: nej
Egen dator: japp
Könssjukdom: nej ;P
Bra kompisar: några få
Tar du receptbelagda mediciner: ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0