I'm in love with the thought of you


Ph: weheartit
JA jag har köpt Believe. Dock bara på iTunes än, men ska försöka få tag i själva albumet i morgon. Vad tycker jag då? Bästa, finaste, vackraste och sexigaste albumet genom tiderna. Varenda låt har fått mig att gråta av lycka och hans röst smälter mig ända in till benmärgen. SÅ JÄVLA SEXIG. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Så jävla stolt över att vara en del av denna stora familjen, och inga ord i världen kan förklara hur otroligt stolt jag är över min fina pojke. Han har kämpat och jobbat med detta albumet så mycket och han har lagt ner så otroligt mycket tid på det för våran skull. Min kärlek till Justin är så stor att jag blir galen. Mitt älskade hjärta.
Hi haterz, we're coming. U can't hide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0