Vad ni missat sen sist

Efter våran picnick i Slottsparken så gick vi hem till mig där vi skulle vara spontana och sova på studsmattan.
Det var så jäkla kallt att vi fick ha tjocka täcken, filtar, jackor, halsdukar och vantar. Ändå frös vi haha, inte så roligt kanske (ironiskt att jag berättar hur kallt det är, och så sitter jag i bara t-shirt på bilden här ovan haha, anledningen till det är en helt annan historia) Klanghen kom i alla fall förbi och sedan hittade även SR dit. 
Vid 03:15 någon gång pallrade vi fyra oss över till Klanghen där Sara gjorde tacos till oss allihop. Mattias dök även upp och skrämde oss alla till döds ungefär. Vid 04:15 någon gång gick jag, Sara & Mattias hem till mig där vi tjötade lite och sedan åkte han hem. Jag och Sara pratade lite och sedan somnade vi. Det blev inte mycket sömn alls då jag vaknade ungefär en gång i kvarten av att det antingen var något som knakade i buskarna (jag trodde att det var en grävling och förvandlades till en ninja varje gång) eller att det var för kallt. 
När vi väl vaknat och fixat oss lite granna kom Lollo hem till mig och vi tre gick bort till Roma för att käka frukost. Inte lite gott om man säger så. Sedan åkte jag och Lollo till Trollhättan en snabbis, fick dock inte med mig någonting hem trotts att jag behövde. 
Vid 19:00 var jag, Madde, Sara, Alexander, Jonte & Robin samlade i Slottsparken där vi grillade korv och hade skoj. Jag gick dock hem ganska tidigt då jag frös och var så trött att ögonen gick i kors. 
 
Har haft två finfina dagar med fina vänner. Nu ska jag krypa ner i sängen, det behövs vill jag lova. Haha! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0