Seeeeg

Hur det ser ut när jag försöker ta lite kort till er:
1. Lovisa kommer från ingenstans och går över tangenterna.
2. För första gången någonsin blir hon lite kelig av sig, haha!
3. Lovisa försvann och jag kunde snabbt trycka av en bild. Hahah...
 
Hur som helst! Idag har jag varit hos Hille där vi firat mormor som fyller år idag. När vi kom hem fick jag städat på mitt rum (det behövdes vill jag lova!) och nu sitter jag här hemma hos Lovisa. Klanghen och Elin kom förbi en snabbis, herre vad jag tycker om dom två tjejerna alltså. 
 
Annars då? Igår slog åskan ner i tv:n så nu funkar den inte. Skitbra. Och jag som satt mig i soffan för att kolla på film. Haha åh.. Pappa kommer i alla fall hit snart och ska se om han kan fixa den. Om det inte går får jag väl gå och sova. Fick knappt någon sömn i natt så det kan ju behövas. 
Nu ska jag inte tjata mera, pussar!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0