Livet på en pinne

Har helt glömt bort att jag har en blogg nu när det varit så varmt, kameran har jag dock inte glömt bort så nu bjussar jag på en bildbomb.
I torsdags kväll såg det ut såhär. Kollade på gamla filmer som En häxa i familjen och Det brinner. Kollade dock inte klart på någon av dom. Popcornen fick jag i mig i alla fall, haha!
Igår morse (fredag) startade jag min dag med Egoboost magazine, iste och solsken. Kunde inte bli bättre vill jag lova.
Efter någon timma i solen gick jag in och satte mig vid tv:n och kollade på BuzMuzik. Tweetade lite grann och plötsligt visades mina tweets på tv:n (var med ännu en gång men det hann jag inte ta kort på, haha). Kände mig en aning känd där ett tag! 
Idag var jag uppe med tuppen och åkte till Torp med Anna och våran fina moster. Det blev en del shopping och sedan avslutades det hela med donken. Hade kunnat rulla hem efter det besöket alltså.
Fick bl.a. med mig denna boken hem, gissa om jag var nöjd. Fick mig ett gott skratt när jag insåg att dom gjort fel i boken. Haha herregud.. får ta och visa det sen alltså.
När vi kom hem från Torp gick jag och Anna ut och la oss i solen. Vi lyssnade på musik, sjung, pratade och drack iste. Sedan hann vi med lite vattenkrig också. Måste säga att jag har världens bästa syster! Sedan har vi ätit god mat och kollat på tv. Ligger i sängen nu och ögonen går i kors vilken sekund som helst. Ska upp tidigt i morgon också så måste sova haha. Hoppas ni haft lika fina dagar i solen som jag haft, godnatt! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0