Far East Movement, ångest och annat trams

Kolla vem som är poppis! Hahah. Så jäkla coolt!! Dock spammade jag dom och sa att dom skulle följa ANNA och INTE mig, men det fattade dom ju tydligen inte. Så nu följer dom mig och inte Anna... hm. Men men. Coolt är de ju i alla fall! 
 
Är iprincip färdigpackad skulle jag tro (har förmodligen glömt typ hälften, men vad gör man). Vet dock fortfarande inte vad jag ska ha på mig i morgon när jag ska flyga och allt och det har jag ju lite ångest över. Kan ju inte ha jeans eftersom det kommer vara runt 30 grader när vi kommer fram, men jag kan inte heller ha shorts eftersom det är så obekvämt att ha på sig när man flyger. Någon som har något förslag eller? Nehe, inte det. Får väll åka naken då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0