When it all falls apart


Hahah Lollo♥

Tror inte det är så svårt för er att gissa vad jag gjort denna kvällen. Vill ni ha en ledtråd? Ok, samma som alla andra kvällar. Det vill säga kollat på film och lyssnat på Justin om och om igen. Börjar bli trött på mig själv.
Ne men, skolan börjar snart och jag behöver verkligen vila upp mig så det är skönt att bara vara hemma om dagarna och sova och sätta mig själv i centrum. I helgen kommer jag vara på kullen för att passa hundarna och mina kusiner så jag kommer sova hela dagen i morgon hehe.

Hur som, kollade nyss på The last song med Anna. Klagade ungefär hela filmen på att dom flesta var så dåliga skådespelare men sen i slutet satt jag och grät ändå. Nu är mina ögon helt svullna och jag vet inte om det är värt att kolla på ännu en film eller om jag borde krypa ner i sängen. Får se på det alltså..

Kommentarer
Postat av: lollz

haha love u <3

2012-01-07 @ 14:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0