Welcome To St: Tropez


Siri och Daisy någon gång i somras, världens finaste♥

Är så trött så jag snart spyr så får berätta lite fort vad ni missat. Jag och Anna åkte då till kullen, vi pussades och kramades med hundarna och lekte med Sebastian och Nicholas. Vi kollade sedan på tv och hade lite lördagsmys, killarna bråkade och vi blev arga. Men ju mer klockan blev desto tröttare blev dom så tillslut somnade dom nästan i våra knän, haha åh så söta. Min natt var inte lika söt dock. Har väl sovit sisådär max 4 timmar pga att Nicholas har sparkats, snarkat och gnisslat tänder. Hundarna har också snarkat och hoppat upp och ner ur sängen. Anna och Nicholas har pratat i sömnen. Och där låg jag, stirrade upp i taket och försökte döda tid. Gick inte så bra.

Är i alla fall hemma nu, mina ögon går i kors men kan inte sova för då kommer jag inte kunna somna i kväll. Hard life. Ska försöka vakna till med te och musik en stund, sedan ska jag kolla på någon bra film. Känner jag mig själv rätt så kommer det inte bara bli en, utan flera. Lika bra lixom. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0