Tillbaks på jorden när jag är i din famn, finns ingen annanstans jag vill va


ph: weheartit

Då jag ska göra om i mitt rum (inget stort alls, ut med några möbler och in med några andra mest) så har jag tillbringat kvällen med att skissa på hur jag vill att det ska se ut. Är så jäkla peppad! Galet :D
Har haft en allvarlig diskussion med mamma också, och det ser ut som om att jag vann diskussionen men kan inte riktigt berätta för er än då ingenting är helt bestämt än. Får mer besked i morgon så stay tuned ;)

Ska ta mig en dusch nu, har en kort (men väldigt jobbig) skoldag i morgon så ska sova strax efter det. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Klara

Sv: men hahah så jag ville ha den funkade inte och då försökte jag göra den ful istället för snygg, och självklart funkade det :):):):) asnajs :D eller neeeeeeej <3

2012-01-26 @ 21:04:42
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0