Stuck in the moment


Gammal bild som jag hittade när jag kollade igenom datorn. Gjort av ingen mindre än Hannepanne.

Jag har nog aldrig varit så här rastlös i hela mitt liv. Har verkligen ingenting att göra. Har till och med gjort situps i brist på annat!! Skulle i och för sig kunna sätta mig vid keybordet och börja skriva på min låt till musiken men har ingen inspiration för tillfället så får nog skippa det.
Vad har jag gjort då för att slippa vara rastlös?
- Situps (som sagt)
- Lyssnat på musik
- Städat
- Läst mer än halva Egoboost-boken
- Försökt slicka på min egna armbåge (mm, jag vet)
- Stirrat in i min vita vägg
- Letat efter ett fins motiv att måla på min vägg (hittade inget nytt, har förmodligen bestämt mig för vilket jag ska ha)
- Stäng av musiken och lyssnat på Anna som spelar gitarr
- Målat naglarna med min stora kärlek (Chanel 507 Tendresse)
OSV. Mitt liv är så tråkigt och händelselöst för tillfället. What to do?

Blev förresten ingenting med den där promenaden. Men ni känner ju mig, så ni är väl inte förvånade.
På tal om kondition så ska jag skaffa mig ett gymkort. Någon som är på? SNÄLLA säg att ni är på. Pleeeaseee. Hehe hejdå

Kommentarer
Postat av: Anna

Eh, du har verkligen INTE lyssnat på när jag spelat gitarr för du hade fullt upp med att skrika "GÅÅÅÅ!!!! DU FÅR INTE SPELA HÄR INNE!!!!! TYYYYYST!!"

2012-01-06 @ 20:23:49
URL: http://annaalouise.blogg.se/
Postat av: madde

JAG ÄR PÅÅÅÅ!!!! :D<3

2012-01-07 @ 14:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0