PMS

Idag har jag varit hemma och brottats med min mensvärk. Har även sån galen pms så har tryckt i mig marmelad (HATAR marmelad mer än allt annat så det var ju onödigt, har velat spy hela dagen efter det), glass och chokladbollar. Har även gråtit stora mängder till The Killing, vilket jag nu har kollat klart hela första säsongen på så jag har lust att gråta lite till faktiskt. Har även kollat på Elsas värld och myst i sängen med Anna framför Smurffilmen. Helt ok, förutom då att jag förmodligen gått upp några hundra kilo och har lika många hål i tänderna. Och mensvärken får vi ju inte glömma, eller mitt humör. Ja ok ni fattar. Ska sätta på en till film nu och gråta lite till. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0