Paranormal Activity japanese


Lollo kom som sagt förbi, vi satte oss i soffan och kollade på She's the man och dreglade lite över Channing Tatum. Sedan satte vi på den japanska versionen av Paranormal Activity och då joinade även Anna oss. I början hände det inte så mycket så vid något tillfälle när dom satt och åt sa jag ''Åh vilken bra film, den är sådär mild så att till och med jag kan kolla. Hoppas den är såhär hela tiden.'' men så blev det ju självklart inte. Jag satt med en filt över huvudet inprincip hela filmen, tjuvkikade sådär ibland. Den va så sjukt jävla läskig så jag fattar de knappt själv alltså haha. Vi alla tre satt och skrek och slogs om filten, vid ett tillfälle trodde jag nästan att jag skulle böra gråta av skräck haha. Men den var allt bra, tror jag kommer se den igen bara för att plåga mig själv haha.

Hur som helst så följde vi Lollo hem och sedan gick vi hem till våran kära mamma som lagat en god efterrätt. Vi hann aldrig se Justins film förut så ska förmodligen gå in och tjata på Anna tills hon ger med sig och kryper ner i sängen och kollar på den med mig. Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0