''Jag snodde dig från en dj-kille, han kunde inte ge dig det du ville.''


Old pic

Igår pluggade jag inprincip hela dagen, senare på kvällskvisten någon gång kom Hanna och Sara hit. Hanna har varit i Spanien i en vecka så vi hade en hel del att prata om hehe. Vi tog en promenad fram till Boström där vi köpte chokladpudding, vi gick sedan hem och mös med det och en film. Även mamma och Anna hakade på chokladpudding-film-kvällen. Sara åkte sedan hem men jag, Hanna och Anna kollade på ytterligare tre filmer vilket resulterade i att jag och Hanna somnade någon gång mitt i natten.

Idag har vi också kollat på film (otroligt, jag vet). Morgonen ägnade vi åt Remember Me och jag trodde ett tag att jag skulle drunkna i mina egna tårar. Gråter verkligen varje gång jag ser på den haha. Hannisen har åkt hem och jag har fortsatt med min uppsats. Är strax klar skulle jag tro, ska bara lägga till små detaljer och renskriva. Känns gött alltså.

Så ja, idag ska jag plugga lite till och sedan förmodligen bara ha en mysdag. Jag ska duscha, ha ansiktsmask(?), krama min syster, äta tacos, städa lite och sedan krama min älskade mamma när hon kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0