Hallelujah


Nu får ni vrida lite på huvudet också, och sånt är ju alltid skoj. Bild från min prao i Stockholm♥

Glömde för en stund bort mitt nyårslöfte och hittade i samma stund knäck i kylen, vilket sammanträffande va. Kollade på några avsnitt av The Killing, kom på att jag brytit mot mitt löfte och tröståt chokladpudding. Welcome to my world. Mår nu ännu sämre och hade det inte varit för regnet hade jag gett mig ut på en springtur (okej, nej det hade jag inte. Men visst låter det bra?).
Är trött så vill egentligen sova, men råkade kolla på klockan och insåg att klockan bara passerat 11. Får väl kolla på några mer avsnitt av The Killing då, men klagar jag? Inte då. Så nu vet ni vad jag kommer göra resten av denna kväll, sitta dreglandes framför The Killing och spola tillbaka alla scener med Joel. Åh love

Kommentarer
Postat av: Klara

Åååhå, söte gose isebjörne <3 Sakareeeej!

2012-01-03 @ 23:23:43
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/
Postat av: Sara

Åhhhh Ebba sluta vara så söt! Man vill ju bara nypa dina kinder :)<3

2012-01-04 @ 00:52:06
URL: http://saraseliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0