Ballad från en loftsäng


Visste ni...

 

att min senaste kyss - var på fyllan då alla älskade alla
att jag pratar - väldigt mycket (för mycket ibland) när jag är glad, men knappt någonting när jag är ledsen
att jag inte gillar - hårstrån
att jag avskyr när folk - snackar skit
att kärlek - är det finaste som finns här i livet
att jag gillar att - shoppa, skratta och umgås med mina nära och kära
att jag alltid kommer att - ha en liten del i hjärtat som värker mest hela tiden
att sist jag grät var - för att jag var patetisk
att min mobiltelefon är - my true love
att när jag vaknar på morgonen - så vill jag somna om
att innan jag går och lägger mig - så sätter jag upp mål inför morgondagen
att idag har jag - slöat alldeles för mycket
att jag just nu tänker på - att jag verkligen har bråttom och inte alls borde sitta och göra detta
att i kväll ska jag - plugga, kolla på desperate housewives och sova
att i morgon kommer jag - gå till skolan och sedan sitta hemma med en tekopp och plugga
att jag hoppas - att mina pengar ska försöka sig i min plånbok (knappast troligt, but still)
Har du...
Någon som förstår dig? en hel del förstår mig en liten del, men ingen till 100%
Någon som du saknar? verkligen
Någon som du hatar? nepp!
Vem kramade dig senast? sara skulle jag tro!
Vem pussade dig senast? haha kommer inte ihåg!
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? mamma
Vem var hemma hos dig senast? - julia och ullrika
Vem var du hemma hos senast? haha kommer inte ihåg? har levt i en bubbla ett tag om man säger så
Har du pratat med någon idag? jepp
Har du gråtit idag? nix!
Har du skrattat idag? - japp

Att jag..
Är singel? - yes! :)
Svär ofta? - haha ja, för ofta
Sjunger i duschen? - nix
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - nej haha
Skrattar åt dina egna skämt? - klart jag gör, jag är så jävla rolig ju.
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - ja det skulle jag.
Att jag har?
Piercingar? - yesbox, i naveln och öronen
Syskon? - en lillasyster!
Jobb? - nepp
För många vänner? - kan man ha för många?
Rymt hemifrån? - haha rymt och rymt, när jag va ca 5-6 år så ''rymde'' jag till min moster som bodde mitt emot, ca 10 minuter senare kom pappa och hämtade mig, så nja rymt har jag väl inte riktigt gjort.
Bra självförtroende? - nej.
Sagt "jag älskar dig" till någon? - självklart
Varit kär? - jepp
Somnat i skolan? - haha ja
Tappat bort mig i min hemstad? - tror inte ens det är möjligt att tappa bort sig själv här faktiskt, så nej
Sett en fallande stjärna och önskat? - jepp :)
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - ja, tyvärr
Smugit ut utan lov? - nej haha
En hemlighet som ingen annan vet? - en hel del
Sovit en hel dag? - ja <3<3
Somnat gråtande? - japp
Hånglat med tio personer eller mer på en kväll? - nej :P
Blivit generad inför folk? - ja haha
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - tror jag inte?
Ätit musslor? - nej.
Varit på en festival? - nix
Blivit kallad player? - nej, att playa är idioti.
Färgat ditt hår svart? - nope, är alldeles för blek för de haha
Vad?
Längtar du till mest just nu? - att snön ska smälta, att solen ska kika fram lite oftare och att fåglarna ska börja kvittra!
Ska du göra i helgen? - tjejkväll :)
Har du för kläder på dig? - svarta jeans och en svart kofta
Gjorde du igår? - var i göteborg med la familia
Ska du göra på nyår?- har inte riktigt börjat planera inför det än haha, det är ju trotts allt ett helt år kvar.
Åt du senast? - pommes
Har du för mobil? - iPhone 4
Vad köpte du senast? - tuggummi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0