Amanda Klangh 16 år





Vill bara säga GRATTIS till min knäppa, knasiga, roliga, störda, vackra, söta och framför allt underbara vän som idag blir hela 16 år.
Vi har hängt ihop i bra många år nu och du är en av få jag verkligen litar på. Du får mig alltid att släppa loss totalt och skita i alla andra, du får mig att tro på mig själv och du får mig att må så jävla bra. Vet inte vad jag hade gjort utan dig, men förhoppningsvis så kommer jag alltid ha dig vid min sida.

Jag älskar dig så mycket så att jag blir galen på dig ibland, mitt älskade lilla troll.
Ha nu en skitbra födelsedag, spela mycket fotboll och gör de du gör bäst (spana in killar).
PUSS PÅ DIG MITT HJÄRTA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0