So what we get drunk

Hej homies! Hade en helgalen kväll igår som slutade med att jag på vingliga ben stapplade iväg till honom, och när klockan slog 00:01 och det därmed var Alla ♥-dag så var jag i hans famn. Var hemma igen runt 02:00 och då somnade jag med en gång ganska bestämt.

Har vaknat, petat i mig lite bröd och blängt lite på min slitna spegelbild. Hade tänkt fixa mig lite fort och lätt nu för att sedan sticka iväg till Lollo. Jag ska köpa med mig choklad och hon ska ladda upp med kärleksfilmer. Känns ganska bra alltså. Tror hon får lite damp på mig om jag inte är hos henne snart, så det är nog dags att sätta fart. Puss!

(Hade knappt mobilen uppe igårkväll och därmed togs inga bilder, måste bli bättre på det alltså)

Kommentarer
Postat av: Klara

EEEBBBBBBAAAA!!?!!????? Vad är det du har glömt att berätta för mig? :O<3

2012-02-14 @ 15:11:09
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0