Sleep alone


Ph: arkivet

Torsdagar är hur sköna som helst då vi mest har slapplektioner och slutar vid 12:50. Trotts det så är jag hur trött och seg som helst så de känns gött att vara hemma. Solen har lyst idag och gett mig lite hopp om att efter vinter kommer vår. Den gav mig även rosiga kinder och en bra anledning till att gå och le hela vägen genom Edet. Hade även mitt headset på mig så Justin sjöng för mig från första steget till sista, hur bra??

Anyway, är som sagt hur trött och seg som helst så hade tänkt kolla på någon serie nu. Kan dock inte bestämma mig för om jag ska fördröja min tid med Desperate Housewives eller Cougar Town. Men det ger sig väl, så småningom.

Kommentarer
Postat av: Klara

Vad hände med dina scones??? :O<3

2012-02-03 @ 10:21:32
URL: http://klaralinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0